lørdag den 24. januar 2015

Fliser hentet i trailer og opsætning af reoler i redskabsrum

Fra morgenen af var jeg i Ikast for at hente fliser, som på tirsdag skal lægges og sættes op i fællesrummet og badeværelset nedenunder.

Det var ikke lige det bedste vejr til det, men det kunne jo ikke nytte noget - jeg måtte afsted for jeg har ikke tid mandag og murerne SKAL igang, for ellers skrider planen.





Eftermiddagen gik med at sætte reoler op i redskabsrummet, som jo er ved at være færdigt som det første. Dejligt at kunne flytte noget "på plads". Jeg bruger alt for megen tid på at flytte på ting, fordi jeg hele tiden har manglet opbevaringsplads. Nu skal loftet snart tømmes helt, så derfor er det lige nu vigtigt at få struktur på redskabsrummet så det ikke ender med kaos der. Det begynder at se godt ud dernede, synes jeg.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar