søndag den 7. december 2014

Weekendarbejde

Weekenden har stået på mere udgravning af sand og fjernelse af beton i værkstedet og garage, så vi kan blive klar til støbning af nyt gulv dernede. Jeg troede jeg var færdig med beton i værkstedet, men det var kun indtil jeg kom langt nok med i sandet, så opdagede jeg at der lå en kæmpe pølse beton hele vejen rundt ved soklen. Det ser ud til at man har lagt betonen ud, og så sat fundablokkene oveni dengang huset blev bygget. Det er noget forfærdelig noget at banke i, fordi det er beton lavet af støbemix, så det går ikke sådan lige i stykker.






Sandet bliver kørt ud foran tilbygningen, hvor der på sigt skal være fliser foran bygningen. En stor del af det slæbearbejde er foregået med trillebøre om aftenen.

Er der nogen derude der følger med? Lad mig se nogle kommentarer på indlæggene :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar